Nabór wniosków - azbest

Zdjęcie przedstawia dach azbestowy- eternit

Urząd Gminy Warlubie informuje właścicieli nieruchomości, iż jest możliwość uzyskania dofinansowania  przedsięwzięcia w zakresie demontażu, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest w ramach dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i  Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w ramach Regionalnego Programu Priorytetowego Azbest 2025.

Wypełnione wnioski można przesłać lub złożyć osobiście w Urzędzie Gminy w Warlubiu od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, pokój nr 19, w  terminie do dnia 6 maja 2025 r.

Ponadto informujemy, iż zakwalifikowane przedsięwzięcia z zakresu demontażu, transportu oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest finansowane są z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej  w Toruniu będą realizowane  do 30 listopada 2025 roku.

Przyjmowane będą tylko wnioski kompletne złożone na odpowiednim formularzu. Wnioski, złożone po terminie określonym w  ogłoszeniu o naborze wniosków, nie będą rozpatrywane.

Dofinansowanie nie dotyczy usuwania azbestu w gospodarstwach rolnych, którym Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Toruniu udzielił dofinansowania w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Działania A1.4.1. - pkt 7.4.3 Programu.

Kontakt telefoniczny w sprawie naboru wniosków: Urząd Gminy w Warlubiu, tel. 523326040 lub 523800513 Pan Radosław Liczkowski. 

Do pobrania

Zobacz również: