Azbest

Wójt Gminy Warlubie ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie w zakresie demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Warlubie w 2024 r. Zadanie współfinansowane jest ze środków Wojewódzkiego  Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Toruniu w ramach Regionalnego Programu Priorytetowego Azbest 2024.

Wnioski wraz z załącznikami należy składać w terminie do 4 września 2024 r. na formularzu dostępnym w Urzędzie Gminy Warlubie (pokój nr 19) lub na stronie internetowej Gminy Warlubie  www.warlubie.pl w zakładce Dla mieszkańców/Azbest.

WAŻNE!!!
Dofinansowanie nie obejmuje przedsięwzięć realizowanych w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów, którym Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa udzielił dofinansowania w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Działania A1.4.1.

 

Wniosek 

Oświadczenie współwłaścicieli

OCENA stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest 

 

 

Do pobrania